Broneeri

Spaa hea tava

Meie sooviks on pakkuda nauditavat puhkust pere ja sõpradega või lõõgastavat pausi ärireisil.
Et ennast mõnusalt tunda ja hästi puhata, palume tutvuda alljärgneva spaa hea tavaga.

  • Spaahoolitsustele tulles soovitame eelnevalt käia duši all, külastada veekeskust või saunu – nii toimivad hoolitsused ja massaažid Teie kehale ja nahale efektiivsemalt.
  • Tulge hoolitsusele 5 -10 minutit enne selle algust, et saaksite häälestada end eelseisvaks elamuseks.
  • Juhul kui jääte hoolitsusele hiljaks, ei pikendata austusest teiste külastajate vastu teenuse aega. Seejuures ei tagastata ka tasu osutamata jäänud teenuse eest ega osa sellest.
  • Teadke, et hoolitsus tühistatakse automaatselt, kui olete hilinenud 15 minutit.
  • Arvestame hoolitsuse ajal igati Teie mugavuse ja privaatsusega. Spaa administraatorid on valmis vastama kõikidele küsimustele, mis puudutavad hoolitsuse ajal soo­vitatavat riietust.
  • Kui te soovite ette tellitud hoolitsust tühistada, muuta vms, palume võtta ühendust spaa administraatoriga telefonil 326 0015.
  • Teadke, et vahetult pärast juuste värvimist või keemilist töötlust ei ole spaa, veekeskuse ja saunade kasutamine soo­vitav.
  • Pidage lugu teiste külaliste soovist puhata ja spaakeskuses lõõgastuda, seepärast palume välja lülitada mobiiltelefon.
  • Spaateenindaja teavitab Teid enne hoolitsust, milliseid tooteid ta kasutab ja milline on antud hoolitsuse mõju.
  • Teavitage enne hoolitsuse algust spaateenindajat, kui teil on terviseprobleeme (nt kroonilised haigused, allergiad) või tervislik seisund (nt beebiootel) mida meil oleks vajalik teada.
  • Teadke, et Teile pakutakse professionaalseid spaateenuseid ja spaahoolitsusi.
  • Teadke, et spaas räägitakse vaikselt.
  • Arvestage teiste spaakülastajatega viibides spaa üldkasutatavates ruumides.
  • Külastades spaad koos lastega, teadke, et spaa hea tava nõuded kehtivad ka lastele
  • Ärge saabuge hoolitsusele joobeseisundis! Teenindajal on õigus sel juhul loobuda Teie teenindamisest ning eelnevalt broneeritud ja tasutud teenus tühistada raha tagastamata.
  • Lõõgastuge pärast hoolitsust, kuid teadke, et sama ruum tuleb ette valmistada teist järgnevale kliendile, seega tuleb ruumist lahkuda mõistliku aja piires.
  • Lähtudes oma kogemusest ja rahulolust, võite jätta tänuraha spaa vastuvõtuletti Teie teenindaja nimelisse ümbrikusse.
  • Edastage ausat tagasisidet spaakogemuse kohta spaateenindajale, administraatorile ja spaajuhile.

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.